Samsung UE46C6700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46C6700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob198426 18-01-2011
Geschreven voor: Samsung UE46C6700

Deze tv half jaar in bezit en zeer tevereden!
Beeld heel scherp zeker met digitaal hd van ziggo super!! ci+ werkt goed!!

Af en toe wel wat last van clouding maar zeker niet hinderlijk valt alleen op als ik van kanaal wissel.
Vergeleken met plasma en gewoon lcd echt een stuk mooier.

Ook films afspelen via de usb werkt perfect mkv avi alles werkt ook de ondertiteling .SRT

Geluid uit zo`n dunne tv is ook nog best goed maar met home cinema natuurlijk beter!

Verder ziet de tv er ook mooi uit!

Duurzaamheid weet ik nog niet na een half jaar.

Gamen gaat ook gewoon goed wel even wennen omdat het beeld zo scherp is maar eenmaal gewend gaan probleem meer!!

al met al SUPER tv zeker voor het geld!

franmull 21-11-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6700

DezeFlatscreen sinds een paar dagen in bezit, gekocht bij de mediamarkt in maastricht tijdens een aktie, kostte € 1349,- maar met de aktie 1149 euro, op de webwinkel van mediamarkt stond deze tv geprijsd voor 1069 euro, ikvertelde dit aan de verkoper en deze paste de prijs direct aan, goede service vindt ik, dus voordat je wat koopt bij de mediamarkt kijk eerst even in hun webwinkel, scheelt soms wel wat.
tv bevalt prima en geem problemen met instaleren, ziggo module en kaart werd in de mediamarkt al geactiveerd door een vriendelijke dame van ziggo en werkte gelijk perfect.
ik heb er ook een jvc blue ray homeset bij gekocht en laat het geluid bij films over de jvc lopen, wel even moeten zoeken naar hoe en wat maar verder geen problemen.
mvg. frans

C van Batenburg 19-07-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6700

Pas een paar dagen de gelukkige bezitter van UE46C6700.
Mijn conclusie een geweldige led tv met een prima beeld en uitgebreide instellingen over het geluid van de tv kan ik niet oordelen omdat hij is aangesloten op mijn surround set van Sony en dit werkt prima.
Deze led tv aangeschaft bij Foka in Rotterdam op hun website stond vragen in de winkel naar hun speciale prijs deze was Euro 1399 gezien de prijzen elders een goede prijs.
Conclusie een goede tv voor een goede prijs.

robnieuwenhuizen 04-06-2010
Geschreven voor: Samsung UE46C6700

Eindelijk dan een tv gekocht
Dit is dan mijn kijk op mijn nieuwe TV de Samsung ue46C6700 en ik denk dat de ue40C6700 gelijk is als de 46”versie. Ik heb lang getwijfeld welke ik zou kopen de 40”of de 46” uiteindelijk is het de 46 geworden. Ik heb voor deze TV gekozen omdat hij lekker dun is en er verschrikkelijk mooi uitziet
Voor dat ik de tv ging kopen heb ik een stuk karton gepakt en deze op de maat van de nieuwe tv gemaakt en voor mij vorige tv opgehangen om de maat eerste even te zien (wel groot)

Prijs
Ik heb de tv vorige week bij MediaMarkt in Ede gekocht, de TV was daar veel te duur. Ik wist wat ik wilde en had de uitdraai van Tweakers en kieskeurig bij me (kieskeurig geeft andere prijzen, soms goedkoper) Op veel internet sites was de tv goedkoper maar dan was hij niet op voorraad en ik wil hem gelijk meenemen. Goed kunnen onderhandelen en een goed prijs gekregen (meer dan 300 euro korting op de prijs van de winkel en dan nog de cash back actie van Samsung) Dus onderhandel in de winkel!!! Het werkt.

Aanschaf & Uitpakken
De tv zit in een smalle doos is net niet door 1 persoon te dragen dus even met hulp regelen Bij het uitpakken moeten de 3 onderdelen van de voet nog gemonteerd worden, dit is even tijdelijk om dat het ophang systeem uit het buitenland moet komen en nog niet binnen is
Bij de eerste keer aanzetten kan de tijd en datum ingesteld worden (automatisch bij digitale tv) en wordt gescand naar kanalen..

CI+
Hier kan ik kort over zijn die werkt (nog) niet op deze TV, Ziggo heeft hem nog niet gecertificeerd en ik krijg de melding dat hij het niet doet. Als iemand weet hoe wel dan hoor ik dat graag en ik heb de laatste firmware. Dus jammer en ik moet weer terug naar mijn scart met humax
----Update--
vandaag was ik weer wat aan het spelen met de TV en kreeg een update binnen. nu werkt de CI+ Kaart wel. geen idee hoe dat komt maar ben er wel blij mee weer een apparaat weg.

Wall Mount
Aan de muur hangen. Bij deze tv is het mogelijk een slim wall Mount te kopen, als je deze koopt bij de tv in de winkel zijn deze 149 euro. Gelukkig is er Ebay en daar kan je ze bestellen voor 23 euro inclusief verzendkosten. Dus snel even 126 euro bespaard.

Uiterlijk en Features
Beeld kan de tv in komen via HDMI, DVI (via HDMI converter), SCART, component, analoge antenne, sateliet antenne, CI-+ en VGA. Geluid gaat via component, Optical Out (Toslink) en de hoofdtelefoonplug. De tv heeft 2 USB aansluitingen en een netwerkaansluiting, en met de dure Samsung USB wifi dongel is de tv draadloos op een netwerk aan te sluiten. De tv ondersteunt DLNA en kan diverse video, foto en audio formaten direct afspelen (nog geen ervaring mee). Via VGA geeft mijn ASUS UL30 laptop (Win7) probleemloos beeld op de native resolutie. Het tv signaal kan picture-in-picture als klein beeld naast een andere vorm van input, maar helaas kan dit niet andersom: de tv signaal is altijd het kleine beeld. En het werkt niet als ik de decoder er aan heb zitten.

Instellen en Beeldkwaliteit

De tv is zeer uitgebreid instelbaar, wat volgens mij niet per definitie een goede zaak is. Het nut van per kleur de witbalans in te kunnen stellen (alleen met HDMI) is mij onduidelijk, zeker voor de gemiddelde consument. Ook zijn sommige beeldinstellingen verspreid over verschillende menu's waardoor het soms lastig is een specifieke instelling te vinden, en zowel de papieren handleiding als de OSD geven slechts summiere informatie over de instellingen.

Enkele bijzondere instellingsmogelijkheden zijn:
Zwarttinten: maakt zwart zwarter met weinig effect op lichte delen van het beeld.
Schaduwdetail: Helderheid donkere delen (geen zichtbaar effect bij analoge kabel)
Kleurruimte: (geen zichtbaar effect bij analoge kabel)
Huidkleur: Benadrukt huidtinten (geen zichtbaar effect bij analoge kabel)
Randverbetering: benadruken randen van voorwerpen (trage verscherping is soms zichtbaar)
Led motion Plus: frame interpolatie gelinkt aan het 100Hz systeem.
100Hz Motion Plus: Kiest 100 of 50 Hz beeldverwerking, heeft aparte instellingen voor Trillen en Onscherpte.

Geluid

het geluid is niet helemaal lekker maar dat is te verwachten van een plattekast. Ik heb de TV aangesloten op een Onkyo versterker en dat geluid is dan geweldig en dat heb je gelijk 5.1 geluid

Netwerk/internet toegang
Jammer dat er slechts een paar sites zijn die je kan benaderen. Ook kan je slechts een account aanmaken van 8 tekens, zeker als op facebook of een andere site al een account hebt die langer is. Als ik rechtstreeks op het internet zit werkt het allemaal en het is wel grappig. Maar om nu te zeggen het is een toevoeging en je gaat lekker internetten op de Tv zit er niet in. Wat ik graag zou zien is dat ik ergens op het internet een starpagina voor mijn tv zou kunnen maken met links dit ik zelf kan bijhouden. Wat ook niet werkt is dat ik via mijn netwerk het internet op ga (mijn media box via dezelfde router/switch doet het wel). Waarschijnlijk iets in de firewall van mijn server, ik kan op het internet nog niets vinden over welke poorten open gezet moeten worden). Ik kan dan wel mijn media bestanden afspelen. De tv herkend nog geen .iso bestanden of VOB bestanden, DVX is wel mogelijk, maar daar voor het ik geen HD tv gekocht op mindere kwaliteit te gaan kijken

Conclusie

Wat een geweldige TV. Mooi beeld l en het lijkt of je in de film of serie zit zeer scherp beeld. Ik ben van mening dat deze TV een aanwinst is en voor TV, dvd en bleuray kijken is het een wereld systeem. Jammer dat internet nog in de kinderschoenen staat en dat de CI+ nog niet werkt. Mijn hoop is gevestigd op nieuwe firmware die het gaan oplossen.
en met dank aan Euchromatic ik heb wat tekst van zijn review van de UE32C6700 gebruikt, beter goed geleend dan slecht gemaakt.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben
Robert